Oliver
    Hej, jag har sökt till handelsprogrammet men nu ångrar jag totalt och vill gärna gå till ekonomiprogrammet. I preliminära antagningen har 23 blivit antagen utav 32 platser till ekonomi i de gymnasiet jag vill gå men vad innebär preliminär antagning och kan de ske att de blir nån ledig plats?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Johan,

    så som det Preliminära antagningsresultatet ser ut, så kan det mycket väl bli några lediga platser.

    Är du behörig till Ekonomiprogrammet? Du vet kanske vilka 12 godkända betyg du måste ha till Ekonomiprogrammet, men läs annars på GymnasieGudien, snabblänk>>

    Gör en sen ansökan och vi håller tummarna!

    Vänliga hälsningar

    Julia Syv