Madeleine

    Hej Kan man få hjälp av er för att söka läkarlinjen i Danmark jag vill söka med personligt brev till läkarlinjen i Köpenhamn men jag skulle behöva hjälp då jag endast hittar information på danska vilket gör att jag inte förstår allt(?)

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej! Tyvärr så kan vi på FRåGA SYV inte hjälpa till med den typen av frågor som du ställer här. vi har ingen egen expert på studier utomlands eller kontakt till ngn person som kan danska och är beredd att kostnadsfritt översätta för att hjälpa till. Om du vill/kan betala, kan du vända dig till auktoriserade översättare. Annars, så kan du se om du hittar relevant information på oresunddirekt.se/se/jag-vill-studera-i-danmark och du kan också kontakta dem på Öresund direkt med frågan om de kan hjälpa till med översättningen från danska till svenska och med andra frågor i samband med det att du vill studera i Danmark.