Hilal
    Hej! Finns praktik som kurs hos något universitet i Sverige som man kan söka om man enbart har läst kurser och inte ett färdigt program. Jag kommer att skriva min kandidat examen inom statsvetenskap om det är en nödvändig information.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej,
    praktik kan ingå i högskoleprogrammen. Det är inte i alla program som praktik ingår. Jag känner inte till möjlighet att söka "praktik som kurs" hos de svenska lärosätena. Prata med studievägledare på de lärosäten som du är intresserad att läsa på.
    Hälsningar
    Mikael