Markus

    Går det att ändra från produktionsteknik till design och produkt utvecklings teknik i år 2? i så fall vad krävs? Om inte behöver jag gå om?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Alla kurser inom En av Inriktningar måste finnas med i Examensbeviset från gymnasiet. Vilka de inriktningskurserna är för olika inriktningar på teknikprogrammet kan du se i Programplanen för TE >>

    Vad just din gymnasieskola kan erbjuda för kurser, bör du fråga syv på din skola.

    Inriktning på TE brukar läsas från årskurs 2.