Nej, det vet vi tyvärr inte.
    Skolverket säger att prövningar måste erbjudas i alla kurser som finns undervisning i, alltså Pågående undervisning. Var pågående undervisning i de kurserna erbjuds, vet vi inte.
    Fotografisk bild 1 och 2 får läsas som programfördjupande på Samhällsvet.programmet, vilket du kan se i programplanen för SA, men i vilka kommuner som undervisning i de kurserna pågår - kan vi tyvärr inte svara om.