Ehaa
    Hej! Jag vill ta en prövning i Arabiska 3 eller 4 och undrar om det finns någon enhet som erbjuder det nära Göteborg?
    • Julia :

      Ta kontakt med Prövningsenheten i göteborg - http://goteborg.se/wps/portal/enhetssida/provningsenheten.

    • Ehaa : Jag vill inte skriva prov i göteborg ta gärna en annan plats nära göteborg som har en arabiska 4 eller 3
    • Ludmila : Har du läst Julias svar (nedan)? Fråga SYV kan - tyvärr! - inte leta efter var prövningar i olika kurser erbjuds. :(