Lubna

    Hej

    Har en fråga angående prövningen i moderna språk arabiska 4/ Linköping. Vill veta när är nästa prövningstillfälle? Måste veta datum så att ansöka i rätt tid på grund av att jag inte bor i Linköping och hade missat anmäla mig förut.

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Lubna, på www.linkoping.se/forskola-och-utbildning/vuxenutbildning/ansokan-och-antagning/provning finns följande info:

    Jag hittade också en blankett på www.linkoping.se/contentassets/162e3ef6f22849018f35c575b657777f/lk2728_anmalan men där står det datumen för prövningar under förra läsåret. Vi på Fråga SYV har inte någon annan info om prövningar i Linköping än vad som finns att hitta via www.linkoping.se
    Tips: ring Åsa Svensson /tel.nr ovan/ och fråga henne, eftersom det är hon som är kontaktperson för prövningar i Modersmål och Moderna språk (utöver tyska, franska och spanska).