Hej, de som inte är gymnasieelever, får göra prövningar i hela Sverige, oavsett vilken kommun de är folkbokförda i. Men eftersom vi inte känner till någon sammanställning på var prövningar erbjuds, får du själv leta på komvux och på prövningsenheter i alla de städer/kommuner där du kan tänka dig vilja göra prövningen.
    Möjlighet att anmäla sig till prövning är också mycket av en "färskvara" - situationen kan ändras väldigt fort (lediga tillfällen kan bli uppbokade och ansökan stänger - när som helst), därför är det ganska meningslöst att någon annan än du själv ska leta efter var du skulle kunna anmäla dig (för att medan du får tipsen och fram tills du ska gå in på sidan för att anmäla dig så kanske den möjlighet inte längre finns...).
    Lycka till! Hoppas du hittar var du kan anmäla dig till prövningen!