Lora

    Hej, Jag är i ytterst behöv av att göra två prövningar var som helst i Sverige, men pga det läget med pandemi så nästan alla blev inställda. min fråga är finns nån kommun som man göra fortfarande prövningar som jag kan ansöka till!! mvh

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Lora,
    vi på FRåGA SYV beklagar att du också (precis som många andra) drabbas hårt av Covid-19 situationen.
    Dessvärre kan vi inte hjälpa dig hitta var du kan anmäla dig till prövningar, för att vi har inte den info. Jag beklagar detta men det finns ej ngn sammanställning över prövningar som erbjuds (eller inte erbjuds) i olika kommuner. Och den info är också "mycket färsk-vara" t.ex skulle ngn öppning finnas då kommer de tillfällen bli uppbokade blixtsnabbt (på några få sekunder, skulle jag tro) - detta pga många letar (precis som du gör) möjlighet att genomföra prövningar.
    Vänligen
    ANNA