Cornelia
    Vilka skolor (inom Stockholm) erbjuder språk som programfördjupning/individuellt val på ekonomiprogrammet?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, på EK väljer du 300 poäng programfördjupning plus 200 p induvid.val och man får läsa moderna språk som programfördjupning se på http://www.gymnasieguiden.se/files/uploads/150122/Programplan_EK.pdf men vilka skolor som erbjuder vilka språk får man se skolornas hemsidor eller fråga. Det är möjligt att en skola hittar en lärare att anställa för att undervisa i ett visst språk om många elever frågar just efter det språket. Med vänlig hälsning, Mikael syv