Marita
    Hej,

    Jag planerar att söka till Friskvårdskonsult i Sundsvall. De kräver 2 års arbetserfarenhet. Jag kommer inte upp i detta med enbart arbete. Jag undrar nu om även praktik från arbetsförmedlingen räknas in i arbetserfarenhet? När jag gick arbetslös innan jag fyllde 25 så hade jag nämligen ett par perioder med vad som då hette "arbetslös ungdom" och som innebar heltids arbetspraktik.

    /Marita

    1 Svar

    Lotta SYV
    Hej. Hör med utbildningen i Sundsvall om hur de ser på din praktik, det är de som fattar antagningsbeslutet, antar jag.

    Lycka till!// Lotta