Swedish
    Hej. Kom in som reserv på socionomprogrammet i Örebro (Sökande med gymnasiebetyg utan komplettering (BI)
    Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 111

    Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 88)

    Kommer det finnas en chans att jag blir intagen eller ska jag börja tänka på annat.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej, det ser tyvärr inte så bra ut. Du står så långt bort från en utbildningsplats, så att jag skulle nog säga att du bör börja "tänka på annat". Jag tror inte du kommer in, tyvärr.

    mvh
    ANNA

    Hela utbud av yrkeshögskoleutb. finns på www.yhguiden.se
    många yh tar ännu in  till start hösten 2019 - trots att det är mitt i juli ...

    • : ok behöver lite hjälp då. För att kom in som reserv på 3 orter, på den fjärde valet blev jag antagen in till men mitt 5 val blev struket, går det på något sätt att få mitt val nummer 5 tillgängligt, vill helst gå på den istället för 4 valet
    • Anna : Ring till Antagning.se - 0771-550 720; tel.tid kl.9-16 på vardagar.