Mimmi
    Jag har reservplats nummer ett på en civilingenjörsutbildning. Jag undrar hur och när universitetet kontaktar mig om det blir en ledig plats. Dessutom har jag sökt till kemiutbildningen 180 hp, men jag gjorde en sen anmälan och undrar hur jag får veta om jag har blivit antagen. Tack på förhand!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Mimmi!

    Kontakta Antagning till högskolor/universitet

    Du kan till dem uppge ditt personnummer och de ser direkt i antagningssystemet allt som har med dina ansökningar att göra och kan ge dig ett snabbt svar, eftersom de är experter just på det område och jobbar dagligen just med de frågorna.

    Vi håller tummarna för att du ska komma in på den utbildning som du vill gå!

    Vänliga hälsningar och Lycka till!

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare