Ellen
    Hej! jag har sökt fotbolls gymnasiet på annan ort. Men tar mig inte in där för att det programm jag ska gå, ekonomi, finns på min hemort. Har jag chans att kunna komma in på reservplatserna iallafall? :) Eftersom jag har tagit mig in på "fotbollsdelen".

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja, du bör finnas på kö eftersom det råder frisök men du tas in i mån av plats om du sökt gymnasium utanför ditt samverkansområde. /Lena, Syv