frida
    Hur många poäng måste man ha för att komma in på restaurang och livsmedelsprogrammet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så växlar antagningspoängen från år till år beroende på antalet sökande till skola och program. Du bör kunna fråga Syv på din skola om statistik hur det brukar se ut i just ditt sökområde på RL. /Lena, Syv