elsa

    hej!! står som reserv nummer 1 på en skola där 150 är antagna, efter urval 1 hoppade min plats ned 20 platser ( alltså gick jag från reserv 22 till resev 2) sen nån dag senare var jag reserv 1, hur stor chans tror du/ni de är att jag blir antagen??

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Elsa,
    som reserv nr.1 har man stor chans men tyvärr inga garantier, på att bli antagen! Vi håller tummarna och hoppas att du kommer in!
    Lycka till!