Mikael SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    enligt våra uppgifter finns inte RIG, riksidrottsgymnasier med Ridsport; och NIU finns på följande gymnasieskolor - se listan gymnasieguiden.se/gymnasium?NIU: Ridsport
    Och NIU Hippning eller Dressyr finns på Segragymnasiet, se skolans presentation på gymnasieguiden.se/gymnasium/segragymnasiet

    Vi ska nu undersöka om RIG skulle finnas nu eller om de kanske finns planer på att införa RIG inom ridsport. Vi återkommer när vi hittar relevant information som svarar på den frågan.