Michelle
    De är en följdfråga till frågan jag ställde förut om thorhildsplans gymnasium. Fortfarande orolig. Måste jag prata med någon om busskortet eller kommer det lösas av sig själv dagen jag börjar gymnasiet? Eller är de komunen

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ni kommer nog få all information om sådana praktiska detaljer första dagen. Är du orolig och vill kolla exakta läget kan du väl kontakta Thorhildsplan i början på augusti - då brukar personal på administrationen vara tillbaka och kan säkert svara på din fråga mer i detalj. Här kommer en länk till deras admin http://www.thn.edu.stockholm.se/sida.php?sida=exp&nr=1

    /Lena, Syv