Pernilla
    har en elev som inte vet vad han vill men kan tänka sig något som detta och studera på yrkeshögskola?

    1 Svar

    Helena SYV
    Hej!
    Det kan väl vara lämpligt att titta vad det finns för utbud på www.yrkeshogskolan.se Där kan man titta vilka utbildningar som finns inom olika utbildningsområden och när kurser startar och vilka antagningskraven är.
    Helena