Julia
    Vilken linje är bäst om man vill bli mäklare eller jobba inom kontor? Jag har tänk att gå sambeteende, går det bra eller är det bättre att gå ekonomi?
    Tack på förhand.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, även Handel- och administration inriktning Administration skulle jag vilja slänga in som alternativ faktiskt. Där får du lära dig mer praktiskt olika göromål på t.ex. ett Inköpskontor eller i en reception eller kundservice. Du får då dessutom praktisera och lära dig på olika praktikplatser hur det går till i verkligheten- det får du sällan på Sam eller Ekonomi. /Lena, Syv