Hej Arber!
    Fråga din handledare för gymnasiearbete om hen kommer trots sen inlämning betygsätta ditt gymnasiearbete. Det är inte säkert för att inlämningar ska ske i tid, innan deadline. Sedan, även om arbete är inlämnat i tid, så kan det fortfarande bli F, icke-godkänt betyg, tyvärr - för att det är även Kvalité på arbetet, som spelar mycket stor roll, inte endast att det är inlämnat i tid.
    Att du kunde lämna in arbetet, att det togs emot - talar för att det kanske går bra, vilket vi får hoppas på och hålla tummarna!
    Fråga SYV önskar dig lycka till!
    ANNA