Eleonor
    Hej,
    Jag är i sista minuten och har ingen aning om vilket skola jag ska välja. Jag har sökt mest naturvetenskapliga programmet och en del musik men jag har ingen aning om vart jag vill gå! Hur ska jag tänka när jag väljer?? Jag är själv väldigt studiemotiverad och har kring 300 poäng men älskar också musik och vill jobba med det.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, du är sent ute att ställa dessa viktiga frågor! Förstår att det är svårt att så här i sista minuten välja. Eftersom valet är gjort så hoppas jag det ändå blev bra. Boka en tid hos din Syv på skolan för att få information om hur du eventuellt kan ändra ditt val om du känner att du har valt helt fel. /Lena, Syv