Segal

    Hej! Gick sambeteende i gymnasiet och ska nu läsa naturkunskap 2 till 4 juni men kan jag fortfarande söka till sjuksköterskeprogrammet till höst ?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Ja, det kan du göra. Sista dag för komplettering av ansökan blir 21 juni 2021. Så, om du hinner få ut ditt betyg i nk2 så pass tidigt att du senast 21 juni kan ladda upp det betyget på din inloggning på www.antagning.se - så är det jättebra, och du kan komplettera i tid och kommer delta i konkurrensen om utbildningsplats.