Elin
    Jag är en tjej på 15år som har haft svårt att hänga med i skolan samt inlärningssvårigheter, jag skulle vilja gå djur programet på öknaskolan och undrar om jag ska gå deras np4 program elller deras vanliga program?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom jag är osäker på vad np4 är för program så har jag svårt att svara. Kan du mejla tillbaka och skriva lite tydligare vad du har att välja på? /Lena, Syv