Jasmine

    Hej! Jag har sökt till läkarprogrammet till våren och kompletterat ett par av mina betyg (tillhör då urvalsgrupp BII), men undrade om jag ska ladda upp betyget som jag fått efter prövningen?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Jasmine,
    det är ditt ansvar att Antagning.se kan se alla de betygen som du vill "åberopa", så logga in på din plats på www.antagning.se och se om prövningsbetyget har dykt upp där, om inte - ladda upp det. Är du osäker ring Antagning.se: tel.nr 0771-550720 tel.tid kl.9-16 på vardagar.
    Lycka till med din ansökan!

    • : Toppen, tack för bra svar!
    • Julia : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!