Henzar
    Hej! Jag vill bli advokat i USA men valde ekonomi ekonomi istället för ekonomi juridik för att de är bredare vad tycker du skulle vara smartast för min framtid ekonomi ekonomi eller ekonomi juridik är osäker på mitt val

    2 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt att säga, men eftersom du är intresserad av att bli advokat så verkar således juridik vara ett bra alternativ - plussa på med mattekursen (Ma 3b) som de läser på Ekonomi/ekonomi så har du breddat dig på ett bra sätt inför vidare studier. /Lena, Syv