Elev

    Hej Om man får ej godkänt på en uppgift betyder det att man ska inte klara kursen? Jag menar gymnasiearbete och jag läser den på distans och eftersom var lite upptagen men andra kurser så bad min lärare att ge lite mer tid man han satt uppgiften ej genomfört (ej godkänt) kursen ska avslutas under maj men vill veta ska den påverka hel akuten trots att man får E på alla delar? MVH

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ziba.

    frågan du stället kan vi på FRåGA SYV tyvärr inte svara på. Det är Läraren/Handledaren som sätter betyg och har kompetens i betygssättningen, inte en studie- och yrkesvägledare. SYV sätter inte betygen. Så, kan tyvärr inte uttala mig om hur betygssättning kommer att gå till.