K
    Skapa eget företag vilken linje är det?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'genetiker' (1 st.)

    • Anonym

      Skillnaden mellan bioteknik och biomedicin?

      Hej, jag går just nu tekniskt/naturvetenskapligt basår och funderar på vad jag ska gå efter basåret. Har tänkt kanske biomedicin eller civilingenjör inom bioteknik. Är intresserad av genetik, celler och sjukdomar, men också matte, forskning...

      Anna: : Hej, läs gärna info på utbildningarnas hemsidor (de utbildningar som du är intresserad av); kontakta studievägledare och studerande ambassadörer på de utbildningar för att... Läs hela svaret