K
    Skapa eget företag vilken linje är det?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'utökade kurser på gymnasiet' (1 st.)

    • Sirina

      Går estet men vill bli läkare?

      Hej! Jag går nu första året estetprogram men jag vill bli läkare efter gymnasiet. I min skola kan jag lägga till alla kurser som jag behöver (biologi2, matte4, kemi2, fysik2) . Jag tänkte att jag kan fokusera på dessa ämnen som jag behöver...

      Julia: : Hej Sirina,om du får mycket högt resultat på högskoleprovet, kan du med lågt meritvärde komma in, i HP-urvalet. Men i Betygsurvalet (BI) konkurrerar du med ditt meritvärde och där... Läs hela svaret