K
    Skapa eget företag vilken linje är det?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'konfliktstudier' (1 st.)

    • Sara

      Socionomprogrammet ?

      Hej! Jag är intresserad av att jobba som socionom internationellt, efter socionomutbildningen vill jag läsa ett masterprogram som antigen mänskliga rättigheter eller freds och konfliktstudier för att kunna jobba för FN eller någon internationell organisation, är detta möjligt? Kan man gå...

      Anna: : Hej Sara,för behörighet till utbildningar på avancerad nivå (magister- och master) räcker det med kandidatexamen = 3 års studier på grundnivå på högskola/universitet.... Läs hela svaret