Hanna
    Vad är skillnaden på High School i Storbritannien och USA är det som i Amerikanska filmer på High School i Storbritannien också eller är det något helt annat?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Hanna,
    se om du hittar svar på din fråga på http://www.framtid.se/ta-steget-studera-utomlands/
    eller på någon blogg som handlar om utlandsstudier. Det är personliga erfarenheter som folk beskriver och det kan förekomma stora skillnader mellan olika skolor i samma land och även stad.
    Vi på Fragasyv.se kan inte svara på din fråga. Vi skall se om vi hittar information på Internet eller någon kunnig på område person - och i så fall återkommer vi.
    Ha det bäst!
    Lycka till med planering av dina studier och allt annat!
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare