Karin
    Vad är skillnaden mellan djurvårdare på utökad nivå & Legitimerad Djursjukskötare?
    Jag har googlat, men jag har aldrig riktigt förstått. Jag skulle gärna vilja jobba med det där jag får vara närmast djuret. Vad jag har förstått så om är djurvårade och inget mer så kommer man komma mycket nära djuren, men jag skulle gärna vilja ha en längre utbildning.
    Tack i förhand! :D
    (Ledsen för ihoptryckt rubrik, men fick inte plats annars.)