Malin
    Jag undrar om det finns någon skola som har ett humanistiskt program men även med sång/körsång? Liknade till det program som Kungsholmens gymnasium har med natur och samhälle men även körsång?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det finns ju inte så många skolor som har just humanistiska programmet så du kan leta upp dessa skolor här http://www.gyantagningen.se/ - klicka på Hitta utbildningar längst upp i höger hörn och kolla med var och en om de erbjuder musikkurser inom t.ex Individuella valet eller Programfördjupning. Kungsholmen är ju dock ett musikgymnasium så det finns inga garantier att andra skolor har dom kombinationerna som de har. /Lena, Syv