Student

    Hej! Jag har börjat min andra termin på ekonomie kandidatprogram i Lund och klurar lite på framtiden. Därför undrar jag om det skulle vara möjligt att skriva sin kandidatuppsats (sista halvåret, termin 6) på distans även om själva programmet är på plats?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Filippa,
    kan tyvärr inte svara på din fråga. Du måste fråga studievägledare på den institutionen där du läser ditt program. det är en så pass specifik (ovanlig) fråga, i alla fall för mig, som inte jobbar med just de frågorna, att jag kan inte ge ett annat svar än att du måste söka svar hos de som ansvarar för just ditt program. Lycka till med dina studier.