Anders
    Om man skriver det nationella provet i Engelska 5 skall man skriva provet med en bläckpenna eller en blyertspenna?

    1 Svar

    SYV-besökare SYV

    Hej Anders!
    Ta med dig både några bläckpennor och några blyertspennor är mitt råd. På så sätt är du förberedd på båda alternativen. Annars kan du fråga din lärare om det (läraren som undervisar i den kursen som du ska skriva provet i).
    Vänligen
    SYV