Sten

    Slutbetyg Ulvsundaskolan

    • : Slutbetyg
    • Anna : Slutbetyg brukar man få från år 9 alltså från Högstadiet, inte från lågstadiet.
    • : Det är det betyget jag söker
    • Anna : Vänd dig gärna till den skolan, från vilken du söker betyget. Lycka till!
    Läs alla kommentarer

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Sten,
    Ulvsundaskolan är det lilla lågstadiet (förskoleklass till år3 på grundskolan) som ligger separat från den stora Alviksskolan.
    Ulvsundaskolan är en annexskola med ca 100 barn i F–3. Info om skolan finns på alviksskolan.stockholm.se/ulvsundaskolan

    Slutbetyg brukar man få från år 9 alltså från Högstadiet, inte från lågstadiet.