Julia SYV på FrågaSYV

    Hej!
    jag förstår det som så att du är intresserad av den här utbildningen: his.se/utbildning/beteendevetenskap/socialpsykologiskt-program

    Söker du till högskola/universitet nu, till våren 2021 eller senare? Jag frågar för att utbildningsutbud förändras. Vilka utbildningar som kommer starta hösten 2021 är ännu inte klart och blir klart till mitten på mars 2021.
    Tips! Se vilka kurser som ingår i det programmet du är intresserad av; om du inte hittar - fråga studievägledare på den institutionen där programmet ges. Och när du vet vilka kurser som ingår, se om några av de kurserna går att läsa på distans. Du kan också jämföra kursinnehåll i olika program och på så sätt få fram "liknande" utbildningar. Utbildningar kan likna varandra på olika sätt. Utbildningsutbud förändras.
    Lärosätenas gemensam sida är www.studera.nu
    Sida där man gör ansökan till svenska högskolestudier är www.antagning.se

    Vänligen
    Julia