Elev

    Hej! Jag undrar om det går att söka till folkhögskola och komvux samtidigt och om man kan bli antagen till båda, och om inte - vad man i så fall blir antagen till?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan, jag känner inte till något förbud mot att söka till folkhögskolorna och till komvux samtidigt och enligt vad jag vet kan man bli antagen till både och och även läsa på båda samtidigt, om man hinner och orkar! :)

    Studie- och yrkesvägledare