Desirée
    Hej!

    Om man har sökt en internationell master till en svensk skola via universityadmissions.se, och sedan vid senare datum även sökt svensk master via antagning.se, hur prioriteras antagningarna? Vad ligger som första val, den internationella eller svenska? Det vill säga om båda utbildningarna startar HT -21.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Kontakta Antagning.se och ställ din fråga där. Och du kan samtidigt också fråga antagningsgrupperna på de lärosäten dit du söker,