Malva

    Hej, Jag är lite rädd att jag inte kommer in på de kurser/program jag ska söka till inför universitet och vill därför gärna söka till så många utbildningar som möjligt. Kan man undgå spärren av att bara kunna söka till 8 saker på antagning.se?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Malva!
    På antagning.se/sv/anmal-dig läser man bland annat följande (se punkt nr.3): "Du kan anmäla dig till max 12 utbildningar till höst- och vårterminer och 6 utbildningar till sommarkurser. Du kan blanda program och kurser."