Rasha
    Jag fick ingen information alls och är riktigt förvirrad! Jag vet inte vad jag ska göra så vill verkligen veta så snart som möjligt!

    1 Svar

    Ludmila SYV på FrågaSYV
    Hej,
    står det på din Antagningsbesked att du är ANTAGEN till någon utbildning och/eller att du är RESERV till någon/några utbildningar?

    Kontakta SYV i på din skola /eller inom din kommun/ som kan bättre svara på din fråga då lokala förkortningar används, som inte jag känner till.
    Jag skall försöka forska lite kring din fråga & återkommer om jag kan ge ett bättre svar.
    Bästa hälsningar
    Ludmila, SYV
    Hej igen,
    här får du kontaktuppgifter till din Antagningskanslí
    Gymnasieantagningen Stockholms län
    Postadress:
    Box 4404
    102 68 STOCKHOLM
    Tel: 08-58 00 80 00 Fax:08-5800 8008
    [email protected]

    Din fråga är mycket specifik och man behöver får hela ditt personnummer samt tillgång till databasen som bara SYV i Sthm. län har - för att se ditt Antagningsbesked. Det är inte rekommenderat att skriva personnr. på mail av säkerhetsskäl. Jag råder dig RINGA till Antagninskansliet /om du inte redan fått svar från SYV på din skola/.
    Bästa hälsningar & lycka till!
    Ludmila, SYV