mahid
    Hej det är så att jag hade E i matematik 1b men sen när vi väl hade NP i matte 1b så blev jag sänkt och därmed fick F. Nu så behöver jag gå sommarskola. Vad krävs det för att få ett E i matte 1b på sommarskola?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Utan godkänt betyg i matte 1 uppnår man inte kraven för gymnasieexamen>>

    det är därför viktigt att uppnå godkänt betyg. Du fick nu en fantastisk möjlighet (andra chans) genom att du blev erbjuden plats i sommarskolan.

    Delta i alla lektioner och gör ditt bästa. Vi kan också tipsa om en bra sida där alla mattekurser är upplagda för repetition och självstudier - www.matteboken.se

    Hälsningar

    Mikael syv