Cornelia
    Hej!
    Jag bor i Stockholm och vill jättegärna läsa språk (speciellt italienska), men även entreprenörskap.
    Vilka skolor inom Stockholms län som har linjen Hum-språk erbjuder entreprenörskap eller liknande som programfördjupning/individuellt val?
    Om det ej finns skolor så undrar jag om man skulle kunna läsa till matte 2,3 och då få behörighet till ekonomi/entreprenörskap på högskolan?
    Tacksam för svar!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, om du blir medlem på www.gymnnasieguiden.se kan du lätt sortera ut alla skolor som har HU och EK i sitt utbud. Om EK finns på skolan, då finns det lärare som kan undervisa i entreprenörskap men om schemat går ihop för just dig är det nog ingen som idag kan svara på. Med vänlig hälsning, Mikael syv