Kimia
    Att man har sökt till läkarprogrammet med antingen hög resultat eller höga betyg,men att man ändå inte kommit in efter att man sökt flera gånger eller till och med i flera år.
    Eller om man sökt med både hög resultat & höga betyg.Kan det då också vara så?.

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Ja! Det kan vara så! Mvh Mikael
    • : Kan du säga hur du påstår det?.Mvh
    • : Tacksam för svar!,mvh.
    • Mikael : Om man har högsta möjliga på betyg och på HP - även då kan en situation uppstå när platserna inte räcker och det blir utlottning.