Viktor
    Hej igen! jag undrar också om jag har störst chans att bli pilot (min dröm) om jag går natur eller teknik? Om jag nu börjar teknik, vilken inriktning ska jag ta för att bli pilot? :)
    • : Kolla flygförarutbildnings gymnasiet, :-) där börjar du efter 1an men du måste gått teknik sam eller natur :-)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du kan gå både Natur eller Teknik - du läser alla kurser du behöver på båda programmen oavsett inriktning. Så välj en inriktning som intresserar dig och där du realistiskt klarar av dina kurser. /Lena, Syv