carolina
    Hej

    Jag bor för tillfället i London och jag har länge funderat på vilken typ av utbildning jag vill läsa. Jag har kommit fram till att någonting estetiskt är vägen att går för mig och funderar på en allmänn kandidatutbildning i design, men någonting med en twist är också välkommet. Min första fråga är vilka alternativ på olika skolor och utbildningar som finns då.

    Min andra fråga är hurvida det går att studera i London via ett svenskt universitet?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Allt som har med högskola att göra finns att hitta via www.studera.nu

    Känner tyvärr ingen utbildning som man kan läsa på det sättet som du efterfrågar.

    oftast kan man läsa en del av utbildningen t.ex en termin eller ett år utomlands, men ej hela utbildningen men om du kommer på en distansutbildning kan du bo vart som.

    om du på www.studera.nu hittar intressanta för dig utbildningar, kontakta studievägledare på de utbildningar.