Ebba
    Jag har hittat en utbildning på Mediagymnasiet i Nacka som verkar jättebra. Jag bor i Norrköping, går det att söka dit ändå? Och finns det något typ elevhem eller boende där eller får man lösa det själv?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, nej, dessvärre tror jag inte Mediagymnasiet har något elevhem/boende. Du kan alltid kontakta dom för säkerhets skulle och kolla. Tänk dock på att om utbildningen finns i Norrköping så får du inget ekonomiskt bidrag om du flyttar till Stockholm -då måste du finansiera boende och andra kostnader själv. /Lena, Syv