Simone
    hej hej, jag hade tänkt studera utomlands, bl i London eftersom att de inte har gymnasium i England undrar jag vad det är jag ska börja på när jag väl är 16. är det University eller secondary school? tack på förhand

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Simone !
    Ta kontakt med http://www.gymnasieguiden.se/gymnasium/swedish-school-london
    Det är en svensk skola i London dit du kan söka, vilket har många fördelar / bl a blir det billigare då undervisning är subventionerad på en svensk skola och om du inte vill läsa just på den skolan och har råd att betala terminsavgifter på en engelsk skola, kan svensk skola i London är aktuell och relevant info då de finns på plats i London och känner till den engelska utbildningssystemet.
    Mvh Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare