Emelie
    Hej!
    Ifall jag väljer att söka en enskild kurs på högskola/universitet och sedan senare söker in på en utbildning som sedan har denna kurs på till exempel Stockholms Universitet, får man fortfarande studiebidrag då?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om den nya utbildningen ser att du redan har betyg i kursen så får du ha den tillgodo - om det påverkar ditt studiemedel är svårt att säga eftersom det har och göra med om det förändrar omfattningen på dina studier. Jag föreslår att du kontaktar CSN för med detaljerad information.

    http://www.csn.se/

    /Lena, Syv