Joanna
    Hej! Det jag undrar är om man fortfarande ska skicka in sitt svar via en blankett som skriver ut och sedan skickar genom posten om man kommit in på sitt första val och vill gå där? För man behövde inte svara om man inte ville tacka nej på hemsidan.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du ska inte behöva svara om du har kommit in på ditt första val. Vill du dock inte in på ditt första val utan ändra eller säga nej till reservplats om du t.ex. är nöjd med att ha kommit in på andra eller tredje handsval då måste du registerar det via nätet och sedan skicka in en påskriven kvittens på det. /Lena, Syv